Всеукраїнський проект

«Впровадження стандартів якості превентивної освіти «Школа дружня до дитини»

Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 визначена базовим загальноосвітнім навчальним/Files/images/dosvd/проект.jpg закладом з реалізації проекту«Зміцнення потенціалу Всеукраїнської спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу» за підтримки Європейського Союзу та входить до мережі «Шкіл, дружніх до дитини».

Школа, дружня до дитини, – це навчальний заклад, у якому:

діти навчаються відповідно до власних схильностей у сприятливому середовищі, що надає можливість повною мірою реалізувати особистісний потенціал;

адміністрація школи й учителі несуть відповідальність за те, щоб зробити шкільне середовище сприятливим для розвитку особистості, організовують навчально-виховний процес на засадах розвитку соціально-психологічних компетентностей учня (його життєвих умінь);

спільними зусиллями педагогів, учнів та їхніх батьків створено необхідні й достатні умови для забезпечення цілісного благополуччя дитини.

/Files/images/prezentatsya_shkoli_nebilitsya/Презентация семінар директорів.jpg

Мета проекту:

забезпечення цілісного благополуччя дитини шляхом створення необхідних умов для її особистісного розвитку,

упорядкування сприятливого шкільного середовища,

налагодження партнерської взаємодії учасників навчально-виховного процесу.

Завдання проекту:

– забезпечення якості освіти відповідно до європейських і світових стандартів, завдяки чому учні зможуть досягти благополуччя, розвинути свій потенціал і реалізувати власні здібності у повному обсязі;

– створення атмосфери, за якої учні можуть вільно висловлювати свої думки і погляди, виявляти розуміння необхідності дотримання соціальних норм і правил шкільного співжиття;

– прогнозування і запобігання можливим ризикам і небезпекам для життя і здоров’я учнів та вчителів, які можуть виникнути у приміщенні школи, на її території, у межах місцевої громади;

– залучення учнів і батьків до процесів реформування діяльності навчального закладу;

– удосконалення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів щодо опанування і впровадження ними методики організації навчання і виховання учнів на засадах розвитку життєвих умінь;

– удосконалення наявних і розроблення нових ефективних моделей соціального партнерства навчального закладу з іншими соціальними інституціями, дотичними до вирішення проблем навчання і виховання учнів;

– посилення ролі навчального закладу в активізації діяльності місцевої громади з метою забезпечення цілісного благополуччя учнів школи;

Етапи реалізації проекту

Перший етап реалізації проекту - навчання на базі СОІППО вчителів та тренерів, отримання повних комплектів науково-методичної літератури для вчителя та учнів

/Files/images/dosvd/П1111.jpg

Другий етап - запровадження в навчально-виховний процес курсу за вибором «Захисти себе від ВІЛ», здоров язберігаючих технологій навчання, різноманітних форм превентивної роботи

/Files/images/prezentatsya_shkoli_nebilitsya/Слайд8.JPG

Третій етап – створення моделі превентивної освіти в навчальному закладі

/Files/images/preventivne/Слайд14.JPG

Очікувані результати:

формування життєвих навчок учнів;

підіищення рівня проінформованості учасників навчально-виховного процесу щодо корисної превенції;

розвиток вміннь та навичок здорового способу життя

Кiлькiсть переглядiв: 2270

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.