/Files/images/gazeta/10.jpg /Files/images/gazeta/20.jpg /Files/images/gazeta/30.jpg /Files/images/gazeta/40.jpg /Files/images/gazeta/50.jpg

/Files/images/gazeta/Page10.jpg /Files/images/gazeta/Page20.jpg /Files/images/gazeta/Page30.jpg /Files/images/gazeta/Page40.jpg /Files/images/gazeta/Page50.jpg

Актуальність шкільної газети

Дитина має право на вільне висловлювання, тобто "свободу шукати, одержувати та передавати інформацію та ідеї будь якого роду незалежно від кордонів в усній, письмовій чи друкованій формі, у формі творів мистецтва чи за допомогою інших засобів на вибір дитини" (Стаття 13 Конвенції ООН про права дитини).
Проблема сучасної школи полягає в тому, що ми маємо допомогти дитині підготуватися до майбутнього життя, а яким воно буде, які знадобляться в цьому прекрасному далекому знання й уміння, сьогодні сказати важко... Так швидко все змінюється, таким складним, неоднозначним і непевним стає світ. Дитині потрібно надавати досвід самовизначення в складних ситуаціях, досвід поміркованого ставлення до інколи помилкових цілей і цінностей інших людей, свободи вибору, здобуття нових, сьогодні невідомих знань. Тому і виникла ідея створення проекту "Шкільна газета".

Мета

Видання на сучасному рівні шкільної газети, адже школа — це маленька держава, яка повинна мати свій засіб масової інформації.

Завдання

- Виховання демократичних цінностей в учнів, уміння поважати думку іншого, відстоюючи власну позицію, вміння спілкуватись з дорослими на рівних.
- Забезпечення права дитини на вільне висловлювання своїх думок, розширення знань школярів з громадянської освіти.
- Розвиток навиків критичного мислення учнів.
- Школярі одержують можливість реалізувати свої здібності в найрізноманітніших видах діяльності: адміністративно-організаторській, редакторській, журналістській тощо.
- Шкільна газета надає можливість першої публікації починаючим поетам і письменникам.
- Навколо шкільної газети створюється широке коло толерантного неформального спілкування, у яке, крім школярів, включаються вчителі, батьки, випускники школи.
- У процесі реалізації проекту формуються навчально-інформаційні компетентності школярів: уміння самостійно знаходити необхідну інформацію в різних джерелах (в тому числі в Інтернеті), опрацьовувати її, швидко реагувати на події.

Зв'язок з іншими проектами, програмами

- Адміністрація, педагогічний колектив школи.
- Батьківська громада.
- Сайт школи.
- Прес-центри, сайти шкіл міста.
Кiлькiсть переглядiв: 1272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.